NRC Charity Awards: stem op de Luisterlijn

Vandaag staat onze advertentie in de NRC en op nrc.next! Stem op onze advertentie en help ons met het winnen van gratis advertentieruimte.

Uit ruim 400 inzendingen is de Luisterlijn, samen met 19 andere goede doelen, genomineerd voor de NRC Charity Awards 2019. Deze jaarlijkse advertentiewedstrijd is door het NRC in het leven geroepen om goede doelen te ondersteunen bij het bereiken van hun doelgroep.

Joël en Stella, twee talentvolle studenten van de Willem de Kooning Academie in Rotterdam hebben voor ons een mooie campagne ontwikkeld. Deze bestaat uit een printadvertentie in NRC Handelsblad en een online banner op nrc.nl. Het doel is om de Luisterlijn op een laagdrempelige manier onder de aandacht te brengen bij het Nederlandse publiek, zodat iedereen weet van ons bestaan.

Stem ook!
Wij vinden het resultaat erg leuk geworden! Jij ook? Stem dan op de Luisterlijn! (linksonder de advertentie staat de knop 'Stem'). 

Nu stemmen 

Met jouw stem maken we kans op gratis advertentieruimte in NRC Handelsblad en/of nrc.next. Hiermee kunnen we nog meer mensen informeren over ons werk, want de behoefte aan een anoniem luisterend oor is groot.

Je kunt stemmen tot en met 15 augustus. De winnaars worden op dinsdag 27 augustus bekendgemaakt.