DAG EN NACHT EEN LUISTEREND OOR

DAG EN NACHT

EEN LUISTEREND OOR

Klacht

Is er in een gesprek met een van onze vrijwilligers iets misgegaan en wil je een klacht indienen, dan kan dat. Wij willen onze dienstverlening altijd verbeteren en nemen klachten daarom serieus. Op deze pagina kun je lezen hoe we met elkaar omgaan en wat we jou bieden.

Procedure
Na het ontvangen van een klacht gaan wij na met welke vrijwilliger het gesprek heeft plaatsgevonden. De klacht wordt doorgestuurd naar de manager van de betreffende locatie. Vervolgens gaat de trainer/begeleider met de vrijwilliger in gesprek over de klacht. Hierna krijg je een bericht (als je je contactgegevens achterlaat) over wat er uit dat gesprek is gekomen. We streven ernaar deze procedure binnen twee weken af te ronden.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Klachten kun je via de website of per post indienen. Telefonisch nemen wij geen klachten in behandeling.

Heb je een klacht over het aantal gesprekken dat je met de Luisterlijn mag voeren?
Lees dan eerst dit bericht.

Heb je een klacht over de wachttijd?
Lees dan eerst dit bericht.

Voor het in behandeling nemen van een klacht hebben we een aantal gegevens nodig. Deze kun je hieronder in het formulier vermelden. Alleen volledig ingevulde formulieren nemen we in behandeling..

Ons postadres voor het indienen van klachten is:
De Luisterlijn
't Goylaan 9
3525 AA Utrecht

 

Klachtformulier

Let op: wil je een reactie ontvangen van de Luisterlijn?
Vergeet dan niet je e-mailadres en telefoonnummer achter te laten. (Wij gebruiken je gegevens alleen voor het afhandelen van de klacht).