![]() |
![]() |
Officemanager locatie Eindhoven
Kom jij ons team versterken als enthousiaste officemanager?
Bij de Luisterlijn stap je binnen in een maatschappelijke organisatie die volop in ontwikkeling is. Per jaar voeren onze circa 1.300 vrijwilligers ruim 300.000 gesprekken per telefoon, mail en chat met mensen die het even niet zien zitten, eenzaam zijn, met psychische problemen kampen of verlegen zitten om een luisterend oor. Dat doen zij 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, thuis of op één van de 26 locaties in Nederland waarbij zij ondersteund worden door ruim 80 beroepskrachten.
De organisatie streeft er naar de best mogelijke kwaliteit voor onze vrijwilligers en gesprekspartners te leveren, waardoor de focus ligt op kwaliteitsmanagement en het faciliteren van de vrijwilligers en de trainer/begeleiders waarmee je direct samenwerkt op de locatie Eindhoven.
Daarnaast zijn wij gericht op vernieuwingen en ontwikkelingen voor onze organisatie, de werving en behoud van onze vrijwilligers en de samenwerking in het werkgebied Zuid Nederland te intensiveren.
Vanwege tijdelijke vervanging van een collega zijn wij voor de Luisterlijnlocatie Eindhoven op zoek naar een
officemanager
voor 24 uur per week voor een periode van 7 maanden
Wat ga je doen?
Je bent medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de locatie. Samen met de trainer/begeleiders van de locatie pak je allerlei administratieve en organisatorische-zaken op.
Veel verschillende taken die vragen om een flexibele, initiatiefrijke en stressbestendige collega.
Je taken bestaan onder andere uit:
- Het organisatorisch faciliteren van de vrijwilligers;
- Het bewaken en optimaliseren van het chat- en telefoonrooster;
- Samenwerken met de trainer/begeleider om de praktische zaken goed te laten lopen;
- Het organiseren van bijeenkomsten, zoals informatiebijeenkomsten, uitjes en studiedagen;
- Het bijhouden van het intranet voor de locatie;
- Budgetbeheer en verzorgen/ controleren van declaraties;
- Beheren en onderhouden van het CRM systeem (Salesforce).
Wat vragen wij?
We zijn op zoek naar een collega die openstaat voor anderen, energiek en kundig is, die graag zorg uit handen neemt en affiniteit heeft met het werken met vrijwilligers.
Je bent de spin in het web voor de locatie.
- Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je bent digitaal handig en kundig in administratieve werkzaamheden:
- Je kunt zelfstandig en in een team werken en hebt goede communicatieve vaardigheden (mondeling/schriftelijk);
- Bij voorkeur woon je in de buurt van Eindhoven;
- Hybride werken behoort tot de mogelijkheden (60% op de locatie/40% thuis);
- Je bent flexibel met betrekking tot werkdagen en werktijden (bereid om incidenteel avonden/weekend te werken);
- Bij voorkeur direct inzetbaar.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende baan voor bepaalde tijd in een professionele vrijwilligersorganisatie.
- Salariëring in schaal 6 van de cao Sociaal Werk, bruto salaris bij een fulltime aanstelling (36 uur) max. € 4.140,- Inschaling zal afhankelijk zijn van ervaring en opleiding.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: 8% vakantiegeld, 8,3% eindejaarsuitkering, een goede pensioenvoorziening, reiskosten- en thuiswerkvergoeding, persoonlijk loopbaanbudget en Individueel Keuze Budget.
Interesse?
Voor meer informatie kun jij bellen of mailen met Ingrid Oonk (manager werkgebied Zuid en de Luisterlijn Online) Het nummer is 06-45334774 of i.oonk@deluisterlijn.nl. Jouw motivatie en CV kun jij uiterlijk 4 juli sturen aan solliciteren@deluisterlijn.nl. Sollicitaties zonder duidelijke motivatie erbij worden niet verder in behandeling genomen. Mocht je vakantieplannen hebben, dan vernemen wij graag de periode. In principe vinden de gesprekken plaats op 10 juli 2025. Tweede ronde vindt plaats op 16 juli 2025.
Voor deze vacature werven we zelf en de vacature kan niet op ZZP basis worden ingevuld